Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  كتابخانه چوبي ، كتابخانه ايستاده، كتابخانه مدرن ، كتابخانه ديواري ، كتابخانه درب دار ، كتابخانه شيك ، كتابخانه كلاسيك، كتابخانه‌ زيبا كتابخانه چوبي ، كتابخانه ايستاده، كتابخانه مدرن ، كتابخانه ديواري ، كتابخانه درب دار ، كتابخانه شيك ، كتابخانه كلاسيك، كتابخانه‌ زيبا

خرید اینترنتی مبلمان مدرن، قیمت تخت خواب، میز ناهار خوری

كتابخانه ايستاده

قبل از خريد يك كتابخانه مناسب بايد به چه نكاتي توجه داشته باشيم.

 براي مثال اگر شما برويد و كتابخانه اي بخريد كه با فضاي شما متناسب نباشد و جاي كافي براي نگه داشتن آن نداشته باشيد و سبك آب و بقيه دكوراسيون منزل هماهنگ نباشد مطمئناً از خريد آن پشيمان خواهيد شد. و وقت و سرمايه خود را هدر داده ايد.

 در انتخاب يك كتابخانه خوب علاوه بر جادار بودن و مستحكم بودن آن بايد سبك آن با بقيه وسايل منزل هماهنگ باشد.

گروه هنري HSH انواعي از كتابخانه هاي ايستاده را به ما معرفي مي كند تا با ديد باز بتوانيم بهترين كتابخانه مناسب منزل مان را انتخاب كنيم.

 در ادامه به بررسي اين كتابخانه ها مي پردازيم.

 قبل از خريد كتابخانه ايستاده بايد تصميم بگيريم كه ميخواني از جنس چوب فلز شيشه يا تركيبي از اينها باشد . زير جنس كتابخانه بستگي به وسايلي كه قرار است در آن نگهداري شود هم دارد.

 چوب از لحاظ زيبايي بهترين انتخاب است و همينطور از نظر استحكام نيز حرف اول را ميزند . البته تركيب چوب با فلز بسيار جذاب خواهد شد.

 كتابخانه ايستاده بايد پايه هاي قوي داشته باشد تا در هنگام سنگين شدن دچار آسيب نشود . ما از كتابخانه ايستاده فقط براي نگهداري كتاب استفاده نميكنيم بلكه از آن براي گذاشتن وسايل تزييني نيز استفاده مي كنيم . پس بايد قفسه هاي آن جا دار باشد.

 براي كتابخانه ايستاده بهتر است كه ارتفاع آن زياد باشد تا زيبايي خاص تري داشته باشد و اينكه اندازه قفسه ها به چه صورت باشد يا تعداد آن ها بستگي به فضابي كه در اختيار ما است دارد و بعد از آن مربوط به وسايلي كه قرر آن قرار بدهيم مي باشد.

 كتابخانه مي تواند تعدادي از قفسه هاي آن داراي كشو يا در باشد و در هنگام خريد اين كتابخانه ها بايد به لولاي در ها و ريل كشو ها توجه كنيد تا به مرور زمان در هنگام باز و بسته شدن دچار آسيب نشود .

 قسمت بالايي كتابخانه مي توانيم كتاب ، وسايل تزييني يا گلدان هاي زيبا قرار بدهيم.

 خانم مي تواند داراي چهارپايه باشد يا اينكه يك پايه سراسري داشته باشد كه به خود كتابخانه متصل است.

 انتخاب همه اينها با توجه به فضايي كه در اختيار ما است و بستگي به سليقه شخصي خودمان دارد.ار است د


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/9/27 ساعت: ۱۱ توسط:hsh-wooden :